Správa systémů Email & Spolupráce

E-mail a služby pro správu spolupráce představují dvě z nejvíce časově náročných a úkolově orientovanných odpovědností v oblasti IT. Ve většině IT organizací nejméně 50% času správců zabírá právě správa, provoz a podpora koncových uživatelů souvisejících s e-mailovými systémy a nástroji pro spolupráci. S nárůstem uživatelské základny proto vyvstává potřeba specializovaného HelpDesk týmu.

Právě řízení a správa služeb, jako jsou e-mailové systémy či systémy pro spolupráci mohou být velmi časově náročné. Je třeba údržba databáze uživatelů, či dalších seznamů, musí být na tyto úkoly vyčleněny zdroje speciálně alokované pro tuto činnost. Žádosti s požadavky na údržbu, provoz a podporu jsou jedny z nejrychleji rostoucích IT požadavků na služby. Některé z těchto služeb lze automatizovat úplně, zatímco jiné mohou být přeneseny na určeného uživatele s příslušnými oprávněními, a nebo je lze přenést na koncové uživatele formou práce s ovládacím panelem.


Vytisknout